HomeЮморRelated VideosMore From: UnsolicitedProject

How Lesbians Flirt On Dating Apps (Featuring HER)

5522 ratings | 238692 views
Download HER and go meet a lot of queer women! https://weareher.com/g/gaywomenchannel Her is a social app made for LGBTQ women, by LGBTQ women. HER is the place to make friends, read the best queer content, find out about local events, go on dates or simply chat. It’s the biggest community for queer women worldwide. We're making a FEATURE. Subscribe to the ALMOST ADULTS mailing list: http://almostadultsmovie.com/ Merch: http://thegaywomenchannel.spreadshirt.com/ Facebook: https://www.facebook.com/TheGayWomenChannel Twitter: https://twitter.com/GayWomenChannel Tumblr: http://thegaywomenchannel.tumblr.com Instagram: http://instagram.com/gaywomenchannel Snapchat: gaywomenchannel http://sarahrotella.com Make sure to like + subscribe! Follow SARAH! Twitter: https://twitter.com/srotella Instagram: http://instagram.com/srotellax Follow ADRIANNA! Twitter: https://twitter.com/agedilonardo Instagram: http://instagram.com/manniamnosally Follow ALMOST ADULTS! Twitter: https://twitter.com/AlmostAdultsMov Instagram: https://instagram.com/almostadultsmovie Tumblr: http://almostanadultmackenzie.tumblr.com/ Website: http://almostadultsmovie.com/
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (325)
Screamboi (2 months ago)
This video hurts me bc it shows off how boring convos on HER are XD
Maleny Garcia (4 months ago)
Fucking accurate
Brendadarlene Conrad (4 months ago)
Hi
Jelloyomello (5 months ago)
This is so true xD
LILITHS LAIR (6 months ago)
How are you ? 😂😂🤣🤣😂😂
Cerina Shippey (7 months ago)
LMFAOOOOO ASFGDHFJFJ
Turquoise Dream (9 months ago)
My cat is getting longer and longer, like a French roll!
mike ggg (9 months ago)
HAH! Gays v lesbians - never gets old
Caroline G (9 months ago)
THIS IS SO TRUE OMFG
Sweatersteacandles Xo (10 months ago)
ok but why is this FREAKING ME
lαиα Star Butterfly (10 months ago)
🤣🤣🤣 lololol
A. C. (10 months ago)
It's sad because it's so true.
Carol Cardoso (11 months ago)
Omg that was hilarious
Brandy Jay (1 year ago)
My girlfriend & I met on Her 😂😂
apollo h (1 year ago)
GOD what a mood. i dont know how to talk to women and im just gay and mash
Elmina Holcomb (1 year ago)
I think a girl at my school is flirting with me. Is she queer?
Grey Deus (1 year ago)
Funny, I moved to Florida from Ohio to get out of a really abusive relationship, watched this video, thought that shit was hilarious, and jokingly made an account on Her. Met a chick after a couple days, banged it out for six months and she asked me to be her gf at Orlando Pride a couple months ago. Ayyyyyyyyyyy. She's fuckin fantastic and I love her. I'm very content. Thanks Sarah and Adriana. Been watching your videos for years and I appreciate y'all. 👌👌👌
CJTV Aguas (1 year ago)
Hahaha love this video 😂😂😆😆
Samantha Campbell (1 year ago)
TOO REAL! STOP!
Shay Vanderwood (1 year ago)
The sad part is that it's true.
Brittany Wilkins (1 year ago)
Too accurate. Most lesbians do not flirt like horny porn stars at all lol
Nyasha Kariza (1 year ago)
I love you guys
Kamryn Quinn (1 year ago)
Pretty much how it goes. The one's where you do have deep conversations with end up becoming just your friend. Life is hard...
Melitha Sexton (1 year ago)
Her has a lot of negative reviews on the play store and a 2.6 star rating. :( why can't there be a more legit lesbian app.
Mike Jones (1 year ago)
mmm
Melitha Sexton (1 year ago)
as does mine
GarlicKiss (1 year ago)
*crushed into oblivion* My search continues....
Melitha Sexton (1 year ago)
two years later and I've never heard of this app
Lauren B (1 year ago)
This is too true 😂
Yasmin S. (1 year ago)
HER is awful. It's literally just a sea of crickets.
Sammy Pham (1 year ago)
the endless how-r-u is soooo meeee lol
Emylisis (1 year ago)
I found this video while googling flirting tips for lesbian dating apps because all my conversationss on HER are exactly this
Sam Range (1 year ago)
Okey, why not regular conversations, well I'm gay too but I don't have to talk sexy!! We are humans too!!
kelly Goodman (2 years ago)
the her app is shit now
GingerBread (2 years ago)
okay got back to this after your "lesbians in dating apps vs in real life" video, and this can not be more true, I laughed very loudly right now
queen of ivy (2 years ago)
i met my girlfriend on her :)
Snoot Snooterton (2 years ago)
You guys are hilarious.
Kiss Cosmetics (2 years ago)
ugh it's so true....I can't even
Am Tabb (2 years ago)
that was so fucking funny i loved it
vika Kirk (2 years ago)
yup the "how are ya" and the "whacha doing"
leviathanlazarus (2 years ago)
This is how it goes: "Cute dog." "Thanks!" And then you never speak again.
culota (10 months ago)
Damn so true
Kiss Cosmetics (2 years ago)
leviathanlazarus I know ! i live in Mobile Alabama , EVERYONE apparently is in the closet or just never goes out! I go to the gay clubs and it's a sea of men....I get on this app to hopefully fine my dream dyke and no one actually wants to hang out. hello how are you never turns u to anything
Barbara Bermudes (2 years ago)
hey cuttie
Emma Stark (2 years ago)
"not too big, mostly long"
Lightwing (2 years ago)
The Android version is very glitchy, though thankfully, the latest updates have made it slightly usable. I like it because the girls are actually educated and the pool isn't tainted yet by bots or other trolls.
shaurora26 (2 years ago)
so how r u :D..
Tomato Mcnuggets (2 years ago)
This....is a funny video....
ThatOneWeirdGal (2 years ago)
HER is where I found my current girlfriend.
ThatOneWeirdGal (2 years ago)
Yeah. It sucks when you like girls because you can't really find anyone except on a dating app or something because there's not many gay people where I live that you can just find. I find that other dating apps are just guys pretending to be girls, or girls just looking to hook up, or girls looking for a unicorn. But all the girls I've talked to on HER are literally looking for the same thing I am. My girlfriend and I have been dating for about 4 months now.
Asteriah (2 years ago)
+ThatOneWeirdGal Would be the first time i'd try an app but i'm intrigued.
ThatOneWeirdGal (2 years ago)
Yeah. You can meet a lot of different people on there. I love the app.
Asteriah (2 years ago)
hows it going so far? do you think Her is okay?
puhdussyrampage2010 (2 years ago)
far more entertaining than that movie you made
my nose bleed (2 years ago)
ahaaaahaahaaa this is me on HER 😂😂
Nia Simmins (2 years ago)
The 'how are you?' thing is so real :')
Strike GD (2 years ago)
All hot girls are here => https://twitter.com/38180faf700b0580b/status/801992405775826944 Hоw Lеsbiаns Flirt On Dаting Аpps Feеeaturing HER
Evangelina .burns (2 years ago)
this video reminded me of my ex. She would overuse "how are you" line all the time and eventually it got so annoying ..i get mad just thinking about it now. She left me for a married guy *not that it's relevant but i'm still bitter about it clearly haha
PrincessAshley121 (5 months ago)
Sorry about your ex, I hope you don't think all bisexuals are like that, leaving women for men. Because some lesbians literally won't date bisexuals because of that, I hate these stereotypes.
phlovita (2 years ago)
too real
Hatzilla (2 years ago)
the worst thing is that it's not on Android yet :(
Karenna Gridley (2 years ago)
This is so true!
Rosalia Marçula (2 years ago)
oh thank god ithought i was doing something wrong lmao
Mid Laner (2 years ago)
Poor us windows users
Daralynn3dayan (2 years ago)
good. how are youuu? lmao
dance1219 (2 years ago)
It's funny 'cause it's true!
Evelyn M (2 years ago)
i dont have a phone
Wolfie Xbian (2 years ago)
I tried to get "HER" on my Android for Canada I would get emails to download it but I don't actually get into the app itself just keeps bringing up the same pages over and over and sending the same email over an over...I just wanted to install it and use it. It's sad because I really would love to meet someone in Canada and get to know about them and hopefully have a great relationship from there....
katta salmiakki (2 years ago)
THIS IS SO TRUE can't get Her tho :((
Jackie (2 years ago)
it's only for iPhone, though. =(
C. F. Turner (2 years ago)
Her is on android now, but it's glitchy.
Voice of Seven (2 years ago)
+Jackie No, it's on android too but it's called Dattch in the app store
Ariel Nora (2 years ago)
LOL y is Sarah making that voice
2izzyma0 (2 years ago)
That was too accurate. I have HER, but I never match with anyone on there, and the few people who I do match with don't reply when I say hello, so my luck on there has been terrible, but if you have good luck on there, then congrats and teach me your ways
Sherryl L (1 month ago)
i have too but they are not replying and not available
Dazy Chauhan (6 months ago)
The same thing happened to me all time single
Tj Anderson (2 years ago)
That is all of my conversations on her in one video....
Matthew Texas (2 years ago)
0:12 cute girl
Deja Minor (3 years ago)
I'm 2 years old. How dare you grab my boob.
Thanapon Pi (3 years ago)
I got catfish from using this app called "HER" 😂😂🙏🏻 Pray for me
Kailyn Ridgeway (3 years ago)
this is literally how I talk with even my actual girlfriend over text 😂😂
Sapphic Underground (3 years ago)
This video is too true!
superbuddy007 (3 years ago)
Omg, this is so accurate lol
Foreverdreamingcorpse (3 years ago)
Is this app safe
Eden Bourcier (3 years ago)
THIS IS SO ACCURATE HOLY
Rosita Rose (3 years ago)
adriana seems nt like cat at all..
(^._.^) nekosama (3 years ago)
I've got the same collar !
Manny (3 years ago)
HECK THIS IS TOO REAL
Ally Mikel (3 years ago)
update, 2 months later, its still not on android. Can someone get on this?
yukiandkanamekuran (3 years ago)
can I just pretend I'm a gay lady because these guys are ew just trash everywhere I need to date a nice gay lady but I'm bisexual cries fuck why me but like I don't like anyone in my area ew ughnghhhhhnnnhghugh cries softly I just needa date a lady I want a laaadyyy
Celluloid Queer (3 years ago)
This is sooooo true! Its like that for me on every app! It stays platonic!
Kex Hanna (3 years ago)
I need HER soo bad in germany😢😱😍
Lokio Brolis (3 years ago)
"Can be a lesbians strong culture?" - the one of the last message there.
Maria Jula (3 years ago)
Is this app only for iPhones? Why ? T_T
amanda york (3 years ago)
I had to pause this video in the middle because I couldn't control my laughing 😂😂 Thanks for the video keep making them forever 😈😈
Kataka Gara (3 years ago)
Um, I actually fuck girls from Her . We don't talk much. 👍🏻🌈🔥👭 Jus Sayin' ! Action speaks louder than words.
Elly Emm (3 years ago)
is there no android version yet?!! damn
Bem Bem (3 years ago)
I shouldn't have listened to this with headphones on...because while funny..e.e the vocal tone killed me....xD
Kegyetleneper (3 years ago)
x'D
ElmoAlexa (3 years ago)
I'm on Her... But can't say I'm a big fan.
RockRita09 (3 years ago)
It's not for Android :\
dani b (3 years ago)
totally ok with sarah grabbing my boob tbh
A S (3 years ago)
It's only for IOS -.-
goolam geek (3 years ago)
I think i just had an eargasm from listening to their sexy voices saying, "hey~ how are you~" over and over again.. XD
Hi (3 years ago)
This flirting is so sexy right now. I don't even.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
TalkingWith Angel (3 years ago)
do they have anything like this for teens I mean I don't turn 17 until march but still
J´aimeParis (3 years ago)
Sadly it´s not available in germany or in other non-english speaking countries
tiger keys (3 years ago)
This means that so many hot girls were flirting with me; and I didn't even know t. . . FUCK!!
Tabitha McCoy (3 years ago)
there's no room for those who use droids :/
nmania3 (3 years ago)
true story. I do not know how to flirt.. at all. "hey how are you?"
That Awkward Nesrine (3 years ago)
NATASHA
Rena. (3 years ago)
That's so me 😂😂
Julia Fraa (3 years ago)
so accurate though...
Si Val (3 years ago)
lol. This is so true!
missusCIRQUE (3 years ago)
Too bad they require FB logins... No sexy convos for me.
Love x

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.